Dee-zol diesel

Alles wat in de machinekamer draait en andere techniek.

Moderators: sailor wim, frank

Plaats reactie
edorem
Berichten: 292
Lid geworden op: di aug 23, 2016 3:03 pm

Dee-zol diesel

Bericht door edorem »

Heeft iemand ervaring met Dee-zol diesel en is dit vergelijkbaar met GTL ?
Gebruikersavatar
frank
Site Admin
Berichten: 803
Lid geworden op: zo nov 11, 2007 9:18 pm
Locatie: Cuijk (nb)
Contacteer:

Re: Dee-zol diesel

Bericht door frank »

Je kunt veel lezen over diesel toevoegingen en de ene advertentie is nog lovender dan de andere.
Ik heb me altijd een beetje gedistancieerd van die middelen, met de gedachte dat als ze echt goed zouden zijn dan zou de dieselfabriek dat er al in gestopt hebben en daar dan mee adverteren. handel=handel.
gr FRank

\\ Blind vertrouwen in de autoriteiten is de grootste vijand van de waarheid. Albert Einstein //
Afbeelding
Waterman
Berichten: 1443
Lid geworden op: do feb 02, 2017 10:59 am
Locatie: Ergens boven de gasbel, die nu gesloten is.

Re: Dee-zol diesel

Bericht door Waterman »

edorem schreef: ma feb 01, 2021 10:23 pm Heeft iemand ervaring met Dee-zol diesel ?
Dee-zol is geen diesel.
Het is een additief ,een toevoeging aan diesel.
En je kunt dat ook anders zien ,die "toevoegingen".
Er zijn namelijk (rest) producten ,die ergens verwerkt moeten worden , maar een hoog prijskaartje hebben.
Als je zo'n product nu toevoegd (gebeurd namelijk in de praktijk) aan een brandstof ,en je zet er ook nog een geloofwaardige term bij ,gelooft iedereen het ,en brengt het geld in het laadje toch?
En op die manier wordt het legaal verbrand ,en kost het geen geld,maar brengt het geld op.
Een win win situatie dus ,alleen niet voor de consument.
Met vriendelijke groet,
Wybren
.

"Pecunia non olet."
Twei Woiven
Berichten: 1146
Lid geworden op: wo jul 10, 2019 11:12 am
Info: Eigenaren van ms Twei Woiven bj xxxx en ms Twei Woiven sr bj 1946 als TX24
BHS nummer 15401
Contacteer:

Re: Dee-zol diesel

Bericht door Twei Woiven »

Dat gebeurt dus regelmatig met de 'zware prut' die in de grote tweetakten gestookt wordt.
Alles wat de maatschappij en Rutte heeft verboden wordt door de stookolie gemengd en op volle zee door de schepen verbrand als zijnde brandstof.
Dat zijn dan soms best wel ellendige chemicaliën die normaal een kapitaal kosten om af te voeren.
Maar door de stookolie gemengd kraait er geen haan naar en de schepelingen, ach, hadden die maar een vak moeten leren....
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..

73, Mirjam & Jinny
Plaats reactie