Overnaads sloepje

Hier staat voor en door leden van alles te koop en te ruil.
Geen groot commerciele aanbiedingen.

Moderators: sailor wim, frank

Plaats reactie
frank
Site Admin
Contacteer:

Overnaads sloepje

Bericht door frank » vr mar 21, 2014 1:04 pm

Daar liep ik dan plots tegenaan, een echt ontwerp van die excentrieke engelse omtwerper Ian Oaghtred.
De grote meester waarvan men zegt dat hij "soms naar de aarde afdaalt om met mensen te spreken" :D

En dan nu ligt er eentje te koop bij Bootservice Leeuwen waar ik gisteren nog geweest ben. Ontwerp is de AUK van 8 voet = 2m30 lang en 120 breed met kabelaring 1m30.
Juweeltje van een bootje, helemaal overnaads en van Bruinzeel Hechthout met 15 jaar garantie en in WEST system geseald.
Ik heb er zeer verlekkerd naar staan kijken maar de prijs was ook raak, alhoewel..
Het sloepje is gebouwd voor ruim 4500 euro en nu te koop voor 1700.
Voor de helft deed hij hem niet weg..

Als je meer wilt weten en fotos wilt zien kijk dan eens naar dit blog: http://deckerpair-auk.blogspot.nl/

Overigens ben ik zelf nog steeds bezig met mijn eigen bootje, neefje Joris is het teken en mallenpakket helemaal digitaal aan het maken zodat ik er een snijpakket van kan laten maken in aluminium, daar gaat nog steeds mijn interesse naar uit, de Morbic 8 van Francois Xavier.
De crisis heeft roet in het eten gegooid en niemand geeft nog geld uit voor een nieuwbouw, dus ik ga proberen om er dan maar eentje voor mezelf te fabrieken...
gr FRank

\\ Ervaring is het leren van je fouten, sommige mensen hebben veel ervaring. //
Afbeelding

Plaats reactie