TADI 3 te koop

Hier staat voor en door leden van alles te koop en te ruil.
Geen groot commerciele aanbiedingen.

Moderators: sailor wim, frank

Plaats reactie
Arrejoan
Info: Bouwjaar 1940.Ze heet TADI 3. ooit een werkschip-werfsleper 12x3x1,2 mtr DAF 475 85pk origineel stuurwerk ketting en kabel.

TADI 3 te koop

Bericht door Arrejoan »

Goedendag allen,
Wegens steeds erger wordende gezondheidsklachten, waar door ik niet (meer) voor haar kan zorgen zoals ik zou willen en zou moeten :cry: :cry: , bied ik TADI 3 te koop aan. Geïnteresseerden kunnen contact opnemen via een privebericht hier of mail naar : Tadi@zeelandnet.nl / Arrejoan25@gmail.com.
Zonder financiën en met onzin biedingen a.u.b. NIET reageren :roll: , ze gaat weg :cry: maar er is geen haast bij . Richtprijs 20K

Afbeelding

Met vriendelijke groet, Ad
bij het aanleggen: goed luisteren,niks zeggen
sailor wim

Re: TADI 3 te koop

Bericht door sailor wim »

Ad dat is jammer om te horen dat je gedwongen wordt om te stoppen.
Zou je misschien nog wat over de Tadi willen vertellen, bv.de motor, draaiuren, marifoon, koelkast, de kachel, water en diesel voorraad etc.
Forumleden kunnen in je profiel wel wat vinden maar geïnteresseerden buiten het forum niet.
Gr Wim
Ik drink voor elk probleem oplos koffie.
Beleg je geld verstandig.
De slijter geeft 41%.
Marie Christina

Bericht door Marie Christina »

Hè, verdikkeme, Ad.
Net nu je het scheepje zo mooi hebt gemaakt.
Die gezondheid ook altijd...
Konden we die maar naar believen repareren.

Ik denk dat je met een vraagprijs van 20K geen probleem zult hebben om een goede baas voor haar te vinden.
Het is dat ik al een boot heb, maar voor dat bedrag zou je in mij een serieuze gegadigde gehad hebben.

Succes met je gezondheid en met de verkoop.
Moge ze beiden naar wens in orde komen.
"I was just a child then, now I'm only a man". (Roger Waters.)
Arrejoan
Info: Bouwjaar 1940.Ze heet TADI 3. ooit een werkschip-werfsleper 12x3x1,2 mtr DAF 475 85pk origineel stuurwerk ketting en kabel.

Bericht door Arrejoan »

Op verzoek van de directie 8) : voor alle leden , bezoekers en andere geïnteresseerden :wink:

Te koop TADI 3 :
Bouwjaar 1940. Als sleepbootje/directievaartuig gebouwd en gewerkt , "verjacht" 1995 tot heden. L x B x D = 12 x 3 x1,2 M. Motor: DAF 475 1963 85 pk loopt prima op GTL/ diesel mengsel met een New Age kk. . Tanken : diesel 360 L , water 120 L. Marifoon Sailor 144. Midland 27 mc installatie 40 ch. Am/FM kan gebruikt worden als loudhailer. Kenwood radio met handsfree telefoon functie en navigatie (v.d.weg). Walaansluiting 230V 16 A Zonnepaneel 250 Wp met MPPT Victron 75/15 + app. Dieptemeter ( "vonker" werkt goed), Kompas, werkt, is niet gesteld . Huishoudaccubank 460 Ah Semitractie 2019, 140 Ah startaccu (`s) gesloten .Cyrix accuscheider. Technautic omvormer/lader 12/1800/50 met een Victron atlas 12/1500/50 als reserve ( beide nep-sinus). Hete lucht kachel met lcd bedieningspaneel (chinees nieuw, +/- 10 brand uren, wordt nog gebruikt). Slaapplaatsen 2 vast 2 x 2 M x 0,7/0.45 M nieuw gemaakt met nieuwe matrassen in achteronder, twee in vooronder op de dinette, keukenblokje in de stuurhut met driepits gasstel en koud water. Toilet met handpomp op buitenwater, plaats zat voor vuilwatertank maar door leeftijd schip niet verplicht. Absorbtiekoelkast 12/230/gas, werkend, maar oud en beetje vies (roestvlekken binnenin) en stroomvreter werking op gas niet bekend, nieuwe compressiekast 65 liter 12/24V is besteld. Verder is er bij : Ankerliertje 12V 800 W met relais en afstandbediening ( letterlijk nieuw in de doos 8) ) Poolanker 20kg met ankerlijn 40 mtr 20mm, 4 x nieuwe landvasten 10 M x 20 mm, Eurom benzine aggregaat 2000 (W) +/- 30 draaiuren. Yamaha Malta 3,5 pk 2-tact BB-motor 25 uur. Diverse reserve-onderdelen , gereedschappen, verf en alles wat ik vergeten ben, maar bij de stoppen hobby hoort. Vlakmetingsrapport 2015 aanwezig. Nogmaals prijs overeen te komen, richtprijs 20K, zonder middelen en of met onzinverhalen A.U.B. NIET reageren, ze ligt me niet in de weg!!
Laatst gewijzigd door Arrejoan op zo jan 31, 2021 12:08 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Arrejoan

Bericht door Arrejoan »

Hallo allen :@ M.C het gaat me ook zeer aan het hart, en zal zeker niet bijdragen om uit mijn depressie te komen, die nu al jaren voortduurt, maar ik wil haar OOK niet laten "verhabbezakken" naar de staat waarin ze was toen ik haar kocht. Inderdaad als de gezondheid zo op te knappen was als een boot hadden velen geen probleem waarschijnlijk :cry:
Groeten Ad
bij het aanleggen: goed luisteren,niks zeggen
Plaats reactie