Hernieuwde kennismaking

en zo ziet mijn boot er uit

Moderators: sailor wim, frank

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cees
Berichten: 102
Lid geworden op: za dec 01, 2007 10:51 am
Locatie: Meppel
Contacteer:

Hernieuwde kennismaking

Bericht door Cees »

Beste Praeters,
Als oud scheepspraeter was ik alleen actief toen scheepspraet nog een nieuwsgroep was. Met de overgang naar het forum in 2007 heb ik me wel geregistreerd, maar de boel laten versloffen. Bij deze (wakkergeschud door moderator Wim) weer een teken van leven. Schipper Cees is inmiddels gestopt met varen maar absoluut niet met zijn kennisbank voor watersport en scheepvaarthistorie vaartips.nl.
In het oude smoelenboek sta ik nog vermeld als schipper van een Zeeuwse motorschouw, maar de laatste boot was een Drentsche Kotter.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Cees op do aug 04, 2011 11:18 am, 1 keer totaal gewijzigd.
gr. Cees
de maker van Vaartips Nederland kennisbank voor pleziervaart en scheepvaarthistorie.
Gebruikersavatar
frank
Site Admin
Berichten: 803
Lid geworden op: zo nov 11, 2007 9:18 pm
Locatie: Cuijk (nb)
Contacteer:

Re: Hernieuwde kennismaking

Bericht door frank »

"Welcome Back" Cees!
Was alweer effe geleden dat we van je hoorden en ook al vaar je niet meer, maar je kennis is groot
en wordt zeer gewaardeerd.
Wat betreft dat 'smoelenboek' , tja.. dat moeten we eens rap gaan bijwerken want er is inmiddels
alweer een hoop veranderd. Er zijn ons vrienden ontvallen en het wordt tijd dat er nieuwe koppen
bijgeplaatst worden. Komende tijd maar eens een inzamelactie houden, 'koppensnellen' heette dat vroeger toch ;-)

We gaan ons best doen..
gr FRank

\\ Blind vertrouwen in de autoriteiten is de grootste vijand van de waarheid. Albert Einstein //
Afbeelding
Gebruikersavatar
sailor wim
Berichten: 2661
Lid geworden op: vr nov 30, 2007 11:53 pm
Locatie: Den Haag

Re: Hernieuwde kennismaking

Bericht door sailor wim »

frank schreef:"Welcome Back" Cees!
Was alweer effe geleden dat we van je hoorden en ook al vaar je niet meer, maar je kennis is groot
en wordt zeer gewaardeerd.
Hoi Cees,
Daar valt niet veel meer aan toe tevoegen.
Gr Wim.
Als iedereen bezig is om gezien te worden, wie kijkt er dan nog?
Wybe-M
Berichten: 25
Lid geworden op: di dec 04, 2007 9:15 pm
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: Hernieuwde kennismaking

Bericht door Wybe-M »

Een plezier om Schipper Cees (II was het toch?) hier weer te ontmoeten.
Info over ex-reddingboten / reddingmonumenten / ex-mrb Dorus Rijkers (1923) / Opa Dorus Rijkers : www.dorusrijkers.nl
Gebruikersavatar
Cees
Berichten: 102
Lid geworden op: za dec 01, 2007 10:51 am
Locatie: Meppel
Contacteer:

Re: Hernieuwde kennismaking

Bericht door Cees »

Dank jullie voor de mooie woorden.
Je hebt gelijk Wybe, het was Cees II, maar dat kwam omdat we toen nog een andere Cees hadden.
Cees van de Noordersluis...
gr. Cees
de maker van Vaartips Nederland kennisbank voor pleziervaart en scheepvaarthistorie.
Plaats reactie