Hoed u voor de bever

Hier ontstaan de diepste gedachten...

Moderators: sailor wim, frank

Baschinist
Contacteer:

Re: Hoed u voor de bever

Bericht door Baschinist »

Wat zou er mis kunnen zijn aan een wereldbevolking die half zo klein zou zijn als nu?
Zou een goed begin zijn, maar met de helft is het eigenlijk nog veel te veel.
De mensheid heeft het voor elkaar gekregen om in grofweg 1,5 eeuw de gemiddelde levensverwachting zo ongeveer te verdubbelen. Dat grafiekje past nagenoeg 1 op 1 op dat van de toename van de wereldbevolking.
Een oplossing? zeg het maar....er is een poging ondernomen met 2 goeie wereldoorlogen maar dat heeft geen indruk gemaakt.
Carel-k

Bericht door Carel-k »

Een professor

vertelde zijn studenten dat de natuur zal op bloeien en dat er over een x aantal jaren iedereen homo of lesbies zal zijn, een klein studentje stond op en vroeg aan de professor maar hoe gaat het dan met de voort planting van de mensheid de professor dacht even na en zei toen viezerikken blijven er altijd!
Vaar mij gerust voorbij, te loever of te lij,ik zal er ook wel komen!
Gerard
Info: Woon op en vaar sinds 2006 met de historische (1904) Zeeuwse (zeil)klipper "Mentor", die beschikt over een "Varend monument"-status.

Bericht door Gerard »

Carel-k schreef: ma mei 03, 2021 8:08 pm viezerikken blijven er altijd!
Ik houd het maar gewoon bij sex. Dat is voor mij meer dan voldoende en dat voortplanten hoeft voor mij niet zo nodig (dat is meer iets voor "sufferdjes"). Eentje zoals ik is al erg genoeg, toch? ;)
Gerard van Katwijk
a.b. Zeeuwse (zeil)klipper "Mentor"
Plaats reactie