Ja het is ok van de zotte dat en zo reageert.
Want lalen we wel wezen, een afrekening van iets gebeurd op basis van factuurnummer ,alleen snappen sommigen zoiets niet.
En als in hun systeem zoiets is gekoppeld aan een telefoonnummer,en dat strookt dan weer niet met de betaling,dan is Leiden in last bij hun.
Ik had in de eerste maand bij T-Mobile zakelijk ook een akkefietje bij hun.
Als lid van TLN had ik meegedaan aan collectieve abonnement op T-Mobile.
Was nogal goedkoper dan KPN,en een beter netwerk.
Halverwege de eerste maand,kon ik niet meer bellen of gebeld worden.
Vreemd vond ik dat.
Dus de klantenservice gebeld,die kon ik wel bereiken.
Kreeg als antwoord, "uw voorlopig budget" is bereikt, U dient eerst de rekening betalen.
Waarop ik die pief te verstaan heb gegeven,dat hij deze dan wel moest sturen,want zonder nota kon ik geen referentie gegevens invullen.
Waarop hij antwoorde, aan het einde van de maand sturen we de rekening.
Ik heb toen gezegd, dat het contract werd ontbonden wegens zaken waar ik niet voor getekend had.
Stond ook niks van vermeld in het contract over een budget.
Daar was hij het niet mee eens natuurlijk.
Ben toen de eerste de beste telefooncel ingedoken,en contact gezocht met verkopende partij namens TLN,en heb daar de zaak voorgelegd,en erbij gezegd dat indien mijn blokkade niet direct was opgelost,ik een stuk in het blad van TLN zou zetten,over een mijn ervaring met T-Mobile.
De volgende morgen was alles opgelost.
Heb geen last weer gehad van T-Mobile.
Ook heeft T-Mobile wel meer vreemde streken gehad.
Een jaar of 8 a 10 terug ,had mijn vrouw een particulier abonnement bij hun,we zaten allebeide bij hun.
Maar ik had toen nog een zakelijke abo.
Maar zij ,had niet alle tegoed elke maand opgemaakt,en dat liep elke maand een beetje op.
Het hoorde ook bij het abonnement,maar op een gegeven moment kreeg zij bericht,dat alle tegoeden m.i.v. eenbepaalde datum, ik meende 6 maanden later, opgemaakt moesten zijn,want ze wilden van haar abonnement af.
Het was administratief volgens hun niet meer in te passen in hun systeem.
Zij kreeg dat nooit meer op,en circa 180 euro beltegoed verdween als sneeuw voor de zon.
Ze kreeg een nieuwe abo aangeboden,die duurder was.
We zijn toen beiden bij T-Mobile vertrokken.
Menschen Ohne Freunde zijn dat.
Helaas is Simpel nu ook van T-Mobile,net als Ben.
Maar ik merk er weinig van.