O.k. Voelde me aangesprokenquichot schreef:Nee, ik bedoelde weldegelijk Geert.
kosten CVO
Moderators: sailor wim, frank
- Gerard
- Berichten: 674
- Lid geworden op: di aug 08, 2017 11:39 am
- Locatie: Wisselend
- Info: Woon op en vaar sinds 2006 met de historische (1904) Zeeuwse (zeil)klipper "Mentor", met een "Varend monument"-status.
Re: kosten CVO
Gerard van Katwijk
a.b. Zeeuwse (zeil)klipper "Mentor"
a.b. Zeeuwse (zeil)klipper "Mentor"
- sailor wim
- Berichten: 2660
- Lid geworden op: vr nov 30, 2007 11:53 pm
- Locatie: Den Haag
Re: kosten CVO
Hoi Gerard.
Dat is vreemd voordat ik bij EFM later EOC ging verzekeren was dat ik bij DOV uit Groningen in die tijd.
Gr Wim
Dat is vreemd voordat ik bij EFM later EOC ging verzekeren was dat ik bij DOV uit Groningen in die tijd.
Gr Wim
Als iedereen bezig is om gezien te worden, wie kijkt er dan nog?
-
- Berichten: 1289
- Lid geworden op: wo okt 31, 2012 5:18 pm
- Locatie: Hilversum
Re: kosten CVO
Ik denk dat dov of eoc 1 pot nat is ze zitten zelfs in het zelfde gebouw in Meppel Blankensteiseweg.
Gr René ( klaver vier)
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier
- Gerard
- Berichten: 674
- Lid geworden op: di aug 08, 2017 11:39 am
- Locatie: Wisselend
- Info: Woon op en vaar sinds 2006 met de historische (1904) Zeeuwse (zeil)klipper "Mentor", met een "Varend monument"-status.
Re: kosten CVO
Letterlijk mailden ze op mijn vraag welke relatie er is tussen DOV en EOC: "DOV is een dochtermaatschappij van EOC verzekeringen".sailor wim schreef:Hoi Gerard.
Dat is vreemd voordat ik bij EFM later EOC ging verzekeren was dat ik bij DOV uit Groningen in die tijd.
Gerard van Katwijk
a.b. Zeeuwse (zeil)klipper "Mentor"
a.b. Zeeuwse (zeil)klipper "Mentor"
-
- Berichten: 1289
- Lid geworden op: wo okt 31, 2012 5:18 pm
- Locatie: Hilversum
Re: kosten CVO
Attentie - Nog geen CvO/CBB met wel verplicht per 30-12-2018?
Wacht niet langer - ga nu de eerste aanmelding regelen bij NBKB - BSC of Register Holland.
Wie te lang wacht kan buiten de boot vallen als 1e aanvraag te laat binnenkomt.
En....... bij zowel keuringsinstanties als werven beginnen de agenda's aardig te vullen, best kans dat 2de helft van dit jaar er geen "nieuwe" gevallen meer worden geaccepteerd.
Wacht niet langer - ga nu de eerste aanmelding regelen bij NBKB - BSC of Register Holland.
Wie te lang wacht kan buiten de boot vallen als 1e aanvraag te laat binnenkomt.
En....... bij zowel keuringsinstanties als werven beginnen de agenda's aardig te vullen, best kans dat 2de helft van dit jaar er geen "nieuwe" gevallen meer worden geaccepteerd.
till next time
MdeBoer
MdeBoer
- quichot
- Berichten: 2090
- Lid geworden op: di jul 14, 2009 12:14 am
- Locatie: Amsterdam
- Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis
20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte)
58 ton laadvermogen
40 ton waterverplaatsing
DAF DD575 1964
reg.nr varend erfgoed 2639
Re: kosten CVO
Ik moet officieel in 2018 m'n cvo verlengen, maar omdat ik al gecertificeerd ben onder het 'oude' regime, mag dat ook nog in 2019. Want iedereen ziet dat spitsuur op zich afkomen.MdB schreef:Attentie - Nog geen CvO/CBB met wel verplicht per 30-12-2018?
Wacht niet langer - ga nu de eerste aanmelding regelen bij NBKB - BSC of Register Holland.
Wie te lang wacht kan buiten de boot vallen als 1e aanvraag te laat binnenkomt.
En....... bij zowel keuringsinstanties als werven beginnen de agenda's aardig te vullen, best kans dat 2de helft van dit jaar er geen "nieuwe" gevallen meer worden geaccepteerd.
De haven is onze bestemming, maar niet ons doel.
Met schippersgroet,
Guido
Met schippersgroet,
Guido
- KarelE
- Berichten: 2079
- Lid geworden op: za dec 22, 2007 7:04 pm
- Locatie: Ouderkerk aan den IJssel
- Info: Beurtmotor Johanna
Katwijker uit 1926
LBD: 23,90 - 3,95 - 1,20
Max H: 3,40, Min H: 2,20
Werf: Tijssen, Leiden
Motor: Kromhout 4TS117 uit plm. 1962
70PK bij 1500 rpm
KK: Twindisc, reductie 1,98:1
Ligplaats: Gouda
Re: kosten CVO
Afgelopen woensdag na mijn cursus effe op en neer gescheurd naar Zutphen. Interessante avond, ik heb besloten met BSC in zee te gaan, en me zojuist aangemeld.
Time's fun when you're having flies Quote van Kermit the frog.
Re: kosten CVO
Dit had je negen jaar geleden moeten doen.MdB schreef:Attentie - Nog geen CvO/CBB met wel verplicht per 30-12-2018?
Wacht niet langer - ga nu de eerste aanmelding regelen bij NBKB - BSC of Register Holland.
Wie te lang wacht kan buiten de boot vallen als 1e aanvraag te laat binnenkomt.
En....... bij zowel keuringsinstanties als werven beginnen de agenda's aardig te vullen, best kans dat 2de helft van dit jaar er geen "nieuwe" gevallen meer worden geaccepteerd.
geert
- KarelE
- Berichten: 2079
- Lid geworden op: za dec 22, 2007 7:04 pm
- Locatie: Ouderkerk aan den IJssel
- Info: Beurtmotor Johanna
Katwijker uit 1926
LBD: 23,90 - 3,95 - 1,20
Max H: 3,40, Min H: 2,20
Werf: Tijssen, Leiden
Motor: Kromhout 4TS117 uit plm. 1962
70PK bij 1500 rpm
KK: Twindisc, reductie 1,98:1
Ligplaats: Gouda
Re: kosten CVO
Ja Geert, dat weet ik, net als de gesubsidieerde AIS.walvis schreef:Dit had je negen jaar geleden moeten doen.MdB schreef:Attentie - Nog geen CvO/CBB met wel verplicht per 30-12-2018?
Wacht niet langer - ga nu de eerste aanmelding regelen bij NBKB - BSC of Register Holland.
Wie te lang wacht kan buiten de boot vallen als 1e aanvraag te laat binnenkomt.
En....... bij zowel keuringsinstanties als werven beginnen de agenda's aardig te vullen, best kans dat 2de helft van dit jaar er geen "nieuwe" gevallen meer worden geaccepteerd.
geert
Ik ben prive nou eenmaal door een diep dal gegaan vanaf 2008. en ben blij dat ik 'de boot niet heb hoeven verkopen'
Nu begint er eindelijk wat licht aan het eind van de tunnel te schijnen en kan ik het me weer veroorloven.
Time's fun when you're having flies Quote van Kermit the frog.
Re: kosten CVO
Ik weet Karel dat ik niet iedereen over een kam kan en mag scheren.
Maar er was 10 jaar overgangsrecht nog negen maanden en dan is het over ik heb het er vaak genoeg over gehad maar het werd genegeerd.
Dit moet toch bij sommige stichtingen cq verenigingen toch plaats vervangende schaamte teweeg brengen
Zo denk ik er over en daar moeten ze het meedoen.
geert
Maar er was 10 jaar overgangsrecht nog negen maanden en dan is het over ik heb het er vaak genoeg over gehad maar het werd genegeerd.
Dit moet toch bij sommige stichtingen cq verenigingen toch plaats vervangende schaamte teweeg brengen
Zo denk ik er over en daar moeten ze het meedoen.
geert
- Marie Christina
- Berichten: 4837
- Lid geworden op: zo aug 21, 2011 7:59 am
- Locatie: Noord Drenthe
Re: kosten CVO
De lange weg is vaak niet de makkelijkste Karel, maar je komt er ook.
En dáár gaat het om.
"Hadden we maar " kunnen we allemaal denken.
Maar het is niet voor niets verleden tijd: hadden.
Te laat en dus nutteloos.
Na een lange, zware tijd kan jij weer voorzichtig "ik ga " zeggen.
Voorwaar iets om trots op te zijn.
Het komt wel goed.
En dat bedoel ik in beide opzichten.
Boot en privé.
En dáár gaat het om.
"Hadden we maar " kunnen we allemaal denken.
Maar het is niet voor niets verleden tijd: hadden.
Te laat en dus nutteloos.
Na een lange, zware tijd kan jij weer voorzichtig "ik ga " zeggen.
Voorwaar iets om trots op te zijn.
Het komt wel goed.
En dat bedoel ik in beide opzichten.
Boot en privé.
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
- KarelE
- Berichten: 2079
- Lid geworden op: za dec 22, 2007 7:04 pm
- Locatie: Ouderkerk aan den IJssel
- Info: Beurtmotor Johanna
Katwijker uit 1926
LBD: 23,90 - 3,95 - 1,20
Max H: 3,40, Min H: 2,20
Werf: Tijssen, Leiden
Motor: Kromhout 4TS117 uit plm. 1962
70PK bij 1500 rpm
KK: Twindisc, reductie 1,98:1
Ligplaats: Gouda
Re: kosten CVO
Bovendien is IL&T bezig met een mogelijke escape. Zij zijn bang dat ze het administratief niet gaan kunnen bolwerken.
Vergeet niet dat pas recent ook alle drijvende werktuigen onder de certificaatplicht blijken te vallen.
Dat betekent dat ook alle drijvende waterplantenmaaiers, drijfvuilverzamelboten e.d. gekeurd moeten worden. Dat wordt nog wat.
Uit het verslag van 24 januari
Vergeet niet dat pas recent ook alle drijvende werktuigen onder de certificaatplicht blijken te vallen.
Dat betekent dat ook alle drijvende waterplantenmaaiers, drijfvuilverzamelboten e.d. gekeurd moeten worden. Dat wordt nog wat.
Uit het verslag van 24 januari
De schepen die hiermee gered worden mogen na 30-12-2018 niet deelnemen aan de vaart zolang het certificaat niet binnen is.Aren lichtte de wet en de uitvoering (inspectie) helder toe. Complimenten voor IL&T. Zij doen er alles aan om de regels zo te gebruiken dat alle uitstellers toch nog geholpen kunnen worden. Zo bestaat de kans dat schepen die voor 1 november 2018 zijn aangemeld toch nog gecertificeerd kunnen worden gebruikmakend van de Algemene Wet Bestuursrecht.
Time's fun when you're having flies Quote van Kermit the frog.
Re: kosten CVO
Ik hoop oprecht dat het iedereen nog lukt.
Er word de laatste tijd al teveel schepen aan geboden .
Er zijn er ook al een paar bij de knip gesignaleerd.
geert
Er word de laatste tijd al teveel schepen aan geboden .
Er zijn er ook al een paar bij de knip gesignaleerd.
geert
Re: kosten CVO
Met alle respect maar dit was ook bekent,mijn vrouw heeft voor onze vriend die een sleepboot annex kraanwerkschepen rederij heeft 4jaar geleden dit voor hem geregeld heeft haar een jaar gekost maar voor elkaar gekregen eni nr geregeld stabiliteits proeven e,d.KarelE schreef:Bovendien is IL&T bezig met een mogelijke escape. Zij zijn bang dat ze het administratief niet gaan kunnen bolwerken.
Vergeet niet dat pas recent ook alle drijvende werktuigen onder de certificaatplicht blijken te vallen.
Dat betekent dat ook alle drijvende waterplantenmaaiers, drijfvuilverzamelboten e.d. gekeurd moeten worden.
geert