Digitale waterkaart van de Biesbosch om af te drukken voor vereniging

Hier ontstaan de diepste gedachten...

Moderators: sailor wim, frank

Plaats reactie
dconel
Berichten: 472
Lid geworden op: ma mei 11, 2009 10:23 pm
Locatie: Hank
Contacteer:

Digitale waterkaart van de Biesbosch om af te drukken voor vereniging

Bericht door dconel »

Hallo allen,

Voor mijn Scoutinggroep ben ik op zoek naar een recente waterkaart van de Biesbosch, die ik kan printen op A2 formaat.

Het plan is om de kaart op A2 formaat af te drukken en dan te lamineren, de kinderen hebben die dan altijd aan boord en omdat de kaarten een handzaam formaat hebben en ook gelamineerd zijn, gaan ze lang mee (is de verwachting).

We hebben het al eens gedaan en het werkte perfect; een oud lid had toentertijd eens een vectorbestand weten te 'bemachtigen' van een of ander navigatie programma. Inclusief alle informatie als waterdieptes, betonning enz. Maar helaas kan hij dit niet meer. Mij lukt het ook niet, maar ik ben er dan ook niet zo handig mee.

Kan iemand ons aan een vector helpen of aan goed afdrukbare waterkaart van de Biesbosch?

Groeten,
Dirk
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
En 'dat gaat niet' bestaat niet
Evert
Berichten: 406
Lid geworden op: za dec 01, 2007 10:15 pm
Locatie: Monnickendam
Contacteer:

Re: Digitale waterkaart van de Biesbosch om af te drukken voor vereniging

Bericht door Evert »

Voor 13,50 heb je de scheur en watervaste variant van de ANWB. Naar mijn ervaring gaan die best lang mee.
Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen
dconel
Berichten: 472
Lid geworden op: ma mei 11, 2009 10:23 pm
Locatie: Hank
Contacteer:

Re: Digitale waterkaart van de Biesbosch om af te drukken voor vereniging

Bericht door dconel »

Ja, die vind ik zelf ook fijn. Maar als we die in de "bakston" (tonnetje met spullen van de lelievlet) stoppen gaan ze niet zo lang mee :D
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
En 'dat gaat niet' bestaat niet
Evert
Berichten: 406
Lid geworden op: za dec 01, 2007 10:15 pm
Locatie: Monnickendam
Contacteer:

Re: Digitale waterkaart van de Biesbosch om af te drukken voor vereniging

Bericht door Evert »

Wij hadden daar vroeger een bakskas voor. Kleine spullen als hoosblik, bahco en waterpomptang werden daaruit betaald. De baksleden betaalden daar zelf een heel klein bedrag per maand in en waren dus met hun eigen centen verantwoordelijk voor het behoud. Misschien dat het bij jullie ook kan werken om dit soort dingen langer te laten houden.
Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen
Plaats reactie