voor en na de 25e mei

Hier ontstaan de diepste gedachten...

Moderators: sailor wim, frank

Plaats reactie
Gebruikersavatar
frank
Site Admin
Berichten: 803
Lid geworden op: zo nov 11, 2007 9:18 pm
Locatie: Cuijk (nb)
Contacteer:

voor en na de 25e mei

Bericht door frank »

Tja.. die AVG privacy wet. Je word compleet doodgegooid met allerlei juridische termen, dreigementen en nog meer.
Dus je moet er wat aan doen.

Hieronder een vriendelijke foto van vóór het AVG tijdperk en de vrienden zijn druk bezig met iets positiefs.

Afbeelding

en dan hieronder zoals het gaat worden na 25 mei. Dit lijkt meer op een Open RijksInrichting waar delinquenten dwangarbeid plegen.


Afbeelding

Het gaat moeilijk worden voor fatsoenlijke mensen met goede bedoelingen.
gr FRank

\\ Blind vertrouwen in de autoriteiten is de grootste vijand van de waarheid. Albert Einstein //
Afbeelding
Gebruikersavatar
ronrtl
Berichten: 136
Lid geworden op: za feb 25, 2017 5:40 pm
Info: Hamburger Barkas MS Zilverster
varend woonschip
lXbXd 19X4.2X1.6
DAF 1160 D 200pk
http://mszilverster.jouwweb.nl/
Contacteer:

Re: voor en na de 25e mei

Bericht door ronrtl »

:lol:
Arrejoan
Berichten: 598
Lid geworden op: vr mei 22, 2015 6:43 pm
Info: Bouwjaar+/- 1940. Ze heet TADI 3. ooit een werkschip-werfsleper 12x3x1,2 mtr DAF 475 85pk (1963)

Re: voor en na de 25e mei

Bericht door Arrejoan »

:lol: :lol: :lol: gelukkig mogen ze nog wel een hamertje (M/V) van de Ac&%$ gebruiken dat scheelt dan weer! 8)
mijn schip is als een gat in het water , waar ik al mijn geld ingooi :(
geertth
Berichten: 33
Lid geworden op: di apr 18, 2017 12:17 pm
Locatie: Middelaar
Info: Saga 27, 1978
8 x 3 x 0,8
Volvo Penta D1-30

Re: voor en na de 25e mei

Bericht door geertth »

Hoe cynisch kan het zijn? Terwijl ik dit zit te lezen verschijnt er een pop-up van Tapatalk, of ik even akkoord wil gaan met de gewijzigde 'license terms'. Heeft vast met dat privacy gedoe te maken. Die 'terms' moet ik dus even uitprinten, ermee langs een advocaat om me te laten adviseren of ik daar mee akkoord kan gaan, want voor een niet jurist is het onbegijpelijk wat daar allemaal staat. Of ik ga akkoord met, ja, waarmee? Geen idee. Niet bij nadenken, klik akkoord, en live goes on. Die ambtenaren snappen zelf niet wat ze allemaal bedacht hebben. En de bestuurders die er ja tegen hebben gezegd nog minder. :oops:
'Everything should be made as simple as possible, but not simpler.' (Albert Einstein)
geertth
Berichten: 33
Lid geworden op: di apr 18, 2017 12:17 pm
Locatie: Middelaar
Info: Saga 27, 1978
8 x 3 x 0,8
Volvo Penta D1-30

Re: voor en na de 25e mei

Bericht door geertth »

Denk trouwens wel dat je die balkjes wat dikker moet maken Frank, zo zijn we in onvoldoende mate onherkenbaar :D :D :D
'Everything should be made as simple as possible, but not simpler.' (Albert Einstein)
Plaats reactie