leek even lente

Hier ontstaan de diepste gedachten...

Moderators: sailor wim, frank

Plaats reactie
Gebruikersavatar
frank
Site Admin
Berichten: 803
Lid geworden op: zo nov 11, 2007 9:18 pm
Locatie: Cuijk (nb)
Contacteer:

leek even lente

Bericht door frank »

Tja, gistermorgen lekker zonnetje en naar de boot.\Gelukkig weinig wind en ik heb me laten verleiden om de huikjes los te maken en de boot eens lekker te soppen. Was nodig na de winter.
Zaterdag komt er weer een kijker langs, heb lijft wel lopen hoewel ik nog niet een advertentie gezet heb.
Alleen de website en onze machinist heeft een link op zijn FB gezet. Schijnt wel te werken.

Verrassend is dat ik inmiddels belangstelling heb gehad uit Denemarken, Frankrijk en gisteren nog een Zweed.
Die laatste wil er mee naar de Baltische zee of iets daar in de buurt dus ik heb hem even beleefd uitgelegd dat de boot niet voor zee bedoeld is. Maar hij blijft aanhouden.
Goed, de perculator pruttelt dus mijn espresso is klaar. Lekker even relaxen in de stuurhut.
gr FRank

\\ Blind vertrouwen in de autoriteiten is de grootste vijand van de waarheid. Albert Einstein //
Afbeelding
Gebruikersavatar
paure nesci
Berichten: 1931
Lid geworden op: vr mar 14, 2014 11:50 am
Locatie: Cuijk

Re: leek even lente

Bericht door paure nesci »

Tsja Frank, mijn groene dekzeil blijft er toch ook nog maar even op liggen....pleuresweer !
Suuces met verkoop van je sleper !
Gr Do
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
Gebruikersavatar
Marie Christina
Berichten: 4802
Lid geworden op: zo aug 21, 2011 7:59 am
Locatie: Noord Drenthe

Re: leek even lente

Bericht door Marie Christina »

De Baltic zou ik met jouw schip ook wel durven, Frank.
Mits het weer een beetje redelijk is natuurlijk, maar dat geldt voor elk water.

Moge je schip het baasje krijgen die het verdient en jij het bedrag dat je er voor wenst.
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
Plaats reactie