de overzet

Hier ontstaan de diepste gedachten...

Moderators: sailor wim, frank

Plaats reactie
Gebruikersavatar
frank
Site Admin
Berichten: 803
Lid geworden op: zo nov 11, 2007 9:18 pm
Locatie: Cuijk (nb)
Contacteer:

de overzet

Bericht door frank »

En dan op de valreep, nog een Nieuwjaarsgroet aan iedereen die mee wil oversteken naar 2023..

Afbeelding

Het begint stil te worden hier. Hoewel er dagelijks nog wel een man of dertig het forum bezoeken krijg ik geen nieuwe inschrijvingen meer/
Teken des tijds zal ik maar zeggen, ingehaald door Facebook en zo.
Scheepspraet is eigenlijk een soort archief geworden waar diverse mensen via een zoekmachine terecht komen en waar een schat van kennis is vastgelegd. Zo is het wel.

Laten we ons eens gaan beraden over hoe het verder moet.

Maar voorlopig stappen we weer een grens over en draaien we nog een jaar mee.....

Veilige Oversteek

Frank
gr FRank

\\ Blind vertrouwen in de autoriteiten is de grootste vijand van de waarheid. Albert Einstein //
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marie Christina
Berichten: 4802
Lid geworden op: zo aug 21, 2011 7:59 am
Locatie: Noord Drenthe

Re: de overzet

Bericht door Marie Christina »

Maar ik vind het hier wel heel prettig.
Meer een vriendenclub dan een forum.
Ik heb hier meer dan eens dingen verteld waarna ik me beter voelde na de reacties van jullie.
En dat is me heel dierbaar.

Daarom wens ik een ieder dat het een beter jaar mag zijn dan het afgelopen jaar.
Zelfs als er niets mis was met het afgelopen jaar.
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
Twei Woiven
Berichten: 1146
Lid geworden op: wo jul 10, 2019 11:12 am
Info: Eigenaren van ms Twei Woiven bj xxxx en ms Twei Woiven sr bj 1946 als TX24
BHS nummer 15401
Contacteer:

Re: de overzet

Bericht door Twei Woiven »

Ook vanuit Medemblik (Oosterhaven) iedereen de beste wensen.
En Facebook heb ik enkele maanden terug afgeschaft.
Ik ben meer een forummens...
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..

73, Mirjam & Jinny
Gebruikersavatar
frank
Site Admin
Berichten: 803
Lid geworden op: zo nov 11, 2007 9:18 pm
Locatie: Cuijk (nb)
Contacteer:

Re: de overzet

Bericht door frank »

Kijk, dat is alvast positief. De tijd heeft geleerd dat een verstandig mens op zijn tellen past met die nieuwe media.
Met de huidige middelen en technieken leef je in een glazen huis en slimme jongens kunnen daar gebruik van maken.
gr FRank

\\ Blind vertrouwen in de autoriteiten is de grootste vijand van de waarheid. Albert Einstein //
Afbeelding
Gebruikersavatar
Handige Harrie
Berichten: 296
Lid geworden op: do dec 04, 2014 12:41 pm
Contacteer:

Re: de overzet

Bericht door Handige Harrie »

Nu gebruik ik Facebook nog wel. Maar ik merk zelf de laatste tijd dat ik meer en meer gefrustreerd raak door de koers. Steeds meer advertenties en opvulling met "suggesties". Het is dat er een aantal groepen op zitten die handig zijn, maar dat is dan ook het enige wat mij daar houdt.

Wat ik wel merk hier op het forum dat als de hoeveelheid "originele content" verminderd, de hoeveelheid reagerende mensen ook afneemt. Waardoor het voor de poster van de originele content ook minder aantrekkelijk is hier aandacht voor te geven.
Uiteraard is deze cirkel ook positief om te zetten.
Alles past met een hamer. Zoniet, grotere hamer pakken
Gebruikersavatar
quichot
Berichten: 2085
Lid geworden op: di jul 14, 2009 12:14 am
Locatie: Amsterdam
Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis
20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte)
58 ton laadvermogen
40 ton waterverplaatsing
DAF DD575 1964
reg.nr varend erfgoed 2639

Re: de overzet

Bericht door quichot »

Scheepspraet is als een stamtafel. Daar zit ook niet iedere avond iedereen, maar er zit altijd wel iemand.

Beste wensen iedereen!
De haven is onze bestemming, maar niet ons doel.
Met schippersgroet,
Guido
Plaats reactie