Vakantiebestemming

Laat ons meegenieten van die mooie vaartocht..

Moderators: sailor wim, frank

Klaver vier
Berichten: 1289
Lid geworden op: wo okt 31, 2012 5:18 pm
Locatie: Hilversum

Re: Vakantiebestemming

Bericht door Klaver vier »

Douane wat betreft die navigatie lijkt mij top. Een gps muis heb je bij een laptop altijd nodig, dit moet je zien als de ontvanger van je gps signaal, een soort antenne dus, en niet als een muis bij een computer.Wat Sambeek betreft zou mooi zijn, maar dan heb je weg navigatie want bij mijn weten is het nog niet voor op het water, en was het er wel dan heb je natuurlijk een verrekt klein beeld.Persoonlijk vindt ik het voor op de tablet het mooist.Heb je ook geen gps muis nodig.Je zet hem voor je neus , en de waterkaart staat er in pakweg 10 tot 15 seconden op,en de kaart schuift ook op dus je vaart altijd midden op je beeldscherm Gr René(De Stoere)
Klaver vier
wout.bij
Berichten: 411
Lid geworden op: za sep 24, 2011 8:13 am
Locatie: fryslan

Re: Vakantiebestemming

Bericht door wout.bij »

ook ik ben vreselijk ouderwets en gebruik mijn telefoon om te bellen. :D :D :D
gr.wout
als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Gebruikersavatar
popeye
Berichten: 660
Lid geworden op: wo aug 17, 2011 12:57 pm
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Re: Vakantiebestemming

Bericht door popeye »

wout.bij schreef:ook ik ben vreselijk ouderwets en gebruik mijn telefoon om te bellen. :D :D :D
gr.wout
En als je ouder bent voor herinneringen. (agenda) Om je pillen niet te vergeten bijvoorbeeld. :(

Als je ouder wordt, wordt alles minder.......behalve het vergeten!

Groet, Jack.
Gestern standen wir noch am abgrund, heute sind wir schon einen schritt weiter!

http://www.staverse-jol-aimee.nl/
douane
Berichten: 354
Lid geworden op: zo mar 04, 2012 8:43 pm

Re: Vakantiebestemming

Bericht door douane »

wout.bij schreef:ook ik ben vreselijk ouderwets en gebruik mijn telefoon om te bellen. :D :D :D
gr.wout
inderdaad ik heb een telefoon om heel zelden eens een belletje te doen maar liever niet haat het om altijd maar bereikbaar te moeten zijn. vakantie neem ik zelden me telefoon op. als ik me vrienden zie met telefoons van 500 of 1000 euro denk ik echt dat we beetje gestoord aan het worden zijn :lol: meesten houden hem maar een half jaar en nemen dan weer de nieuwste.


wat betreft het navigatie systeem heb ik inmiddels besteld..
Plaats reactie