Re: Digitenne

Hier kun je alles andere kwijt..

Moderators: sailor wim, frank

Plaats reactie
sailor wim

Bericht door sailor wim » ma jul 01, 2019 9:12 pm

Hoi,
Ik maak een fout en verwijder dit topic :oops: maar wilde reageren.
Ik drink voor elk probleem oplos koffie.
Beleg je geld verstandig.
De slijter geeft 41%.

Marie Christina

Bericht door Marie Christina » ma jul 01, 2019 9:23 pm

Ach, wat maakt het uit?
We waren toch alleen maar aan het moppersmurfen. :mrgreen:
Mijn Schipperse wil dat ik altijd mijn eigen mening vorm. :|

sailor wim

Bericht door sailor wim » ma jul 01, 2019 9:24 pm

Menno het werd toch interessant buiten wat geklaag kwamen nu de andere en nieuwe mogelijkheden langs.
De slijter geeft 41%.

Richard van den Berg
Info: Hanzesloep 880
Ontwerp: Kees Kornaat
Contacteer:

Bericht door Richard van den Berg » ma jul 01, 2019 10:39 pm

Mopperen over slecht ontvangst, er wordt aan een basis voorziening geknaagd.

Dat brengt me tot een stelling: 4G dekking is beter dan Digitenne dekking.

NPO red het prima zelf: https://www.npostart.nl/ voor internet is KPN niet per sé noodzakelijk.

Privé ben ik al jaren van KPN af; ik had ISDN en om terug te gaan naar een analoge lijn moest er dik worden betaald. Ziggo bood telefonie naast internet en televisie aan: bye bye KPN. O ironie: ISDN is ook zo goed als voltooid verleden tijd

Ziggo gaat bij ons KPN eind dit jaar of begin volgend jaar achterna: efiber is in de gemeente glasvezel aan het aanleggen. Ik heb voor tweak gekozen om de reden dat tweak € 25 voor ons per maand goedkoper is dan Ziggo voor ongeveer hetzelfde pakket.
Groeten,

Richard

mijn boot

Klaver vier

Bericht door Klaver vier » di jul 02, 2019 8:36 am

Jammer dat mijn hele topic weggevaagd is ,maar ik wil er nog over zeggen dat zelfs 1- 2- en 3 niet gegarandeert zijn.
Nogmaals ik was er heel tevreden over,maar bel maar niet als je een probleem hebt,want dan vinden ze het heel gewoon en als je dan zegt wat is de oplossing nu een versterker of zo,nee meneer niet aan te doen,ik zeg ik betaal het hele jaar voor 2 max 3 maanden kijken,maar dar doet ze allemaal niets.
Ik zie hier in de haven duitsers met een verstelbare schotel antenne heeft iemand daar ervaring mee,ziet er prachtig uit en is wegklapbaar
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier

sailor wim

Bericht door sailor wim » di jul 02, 2019 8:40 am

Ja René dat was inderdaad jammer.
Maar een schotel aan boord is ook niet alles, met een beetje wind, regen of andere scheeps bewegingen is je ontvangst ook slecht.
De slijter geeft 41%.

Klaver vier

Bericht door Klaver vier » di jul 02, 2019 9:14 am

Ik moet nog maar eens kijken op mijn gemak wat een goeie oplossing is
We hebben een beetje pech vakantie tot nu toe,we gingen aanleggen in Katwijk en tijdens gebruik van de boegschroef klapte er een accu uit elkaar de hele bovenkant er af,gelukkig niet alles onder het zuur
Ik een nieuwe accu opgehaald en alles leek weer te werken,maar helaas het voltage liep terug,was er nog een accu slecht deze inmiddels ook vervangen en het 1 en ander afgekoppelt wat niet goed bleek te zitten,er was 12 volt afgetakt van 1 van de 4 doorgekoppelde accu,s, volgens Aquanaut moord voor een accu,dus dat afgekoppelt
Nu een dc dc inverter besteld komt vandaag binnen,morgen waarschijnlijk inbouwen en dan ga ik er vanuit dat ik geen problemen meer heb.
Het zit in de boot om te zien allemaal heel netjes aangesloten,maar ik ga na de vakantie het logisch maken want dat zit het zeker niet ( voorbeeld de startaccu,s staan voorin waar je normaal de boegschroef accu,s zet) en de boegschroef accu,s zitten bij de verbruikers aangesloten.
Ik maak na de vakantie alles gescheiden zoals het hoort,boegschroef - startaccu,s -verbruikersaccu,s
Maar we gaan eerst is lekker genieten
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier

sailor wim

Bericht door sailor wim » wo jul 03, 2019 3:40 pm

Krijg net mail van KPN.
Digitenne wordt op 9juli in HD uitgezonden.
Kost wat maar dan heb je ook wat.
De slijter geeft 41%.

Klaver vier

Bericht door Klaver vier » wo jul 03, 2019 6:02 pm

Nou ik had niks voor mijn dure geld,maar ik heb nog geen andere oplossing,maar een bedrijf dat zo met zijn klanten omgaat hoeft voor mij niet meer
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier

Klaver vier

Bericht door Klaver vier » vr jul 12, 2019 2:10 pm

Nog ff over tv ontvangst,ik was een beetje aan het neuzen voor een goeie ontvangst,nu heb ik verschillend mensen gesproken die een schotel hebben van Shine,deze is vrij klein en stelt zichzelf helemaal automatisch in,de mensen die ik sprak zijn er erg tevreden over.
Ik hoor graag of er mensen hier ook ervaring hebben met deze antenne,zowel goeie als slechte ervaring en de eventuele bijkomende kosten,want daar wordt ik van de mensen die ik gesproken heb niet veel wijzer van.
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier

Plaats reactie