Het is ook een heeeeeel (on) gemakkelijke , maar jij zoekt niet goed genoeg.Marie Christina schreef: ↑vr mar 17, 2023 4:32 pm Jawel, want je hebt gezegd dat het een makkelijke is.

Moderators: sailor wim, frank
Het is ook een heeeeeel (on) gemakkelijke , maar jij zoekt niet goed genoeg.Marie Christina schreef: ↑vr mar 17, 2023 4:32 pm Jawel, want je hebt gezegd dat het een makkelijke is.
Heel warm, ja zelfs deels goed. Maar ik lig met mijn boot echt enkele kilometers verderop.Waterman schreef: ↑za mar 18, 2023 2:40 pm Na de IJssel te zijn afgevaren ,en via de Roggebot en Veluwemeer en Nijkerkernauw weer terug , kom ik uit bij:
Jachthaven Marina Camping Zeewolde,waar jij vermoedelijk met je boot ligt.
Met zicht op Bunschoten-Spakenburg ,en shot van een Chinook met een zak water eraan.![]()
Rechts van je,komt de hoogspanningsleiding uit de polder en die steekt daar het meer over, en gaat dan naar links richting Hoogland.
Proficiat Wybren, je analyse is 100% juist.Waterman schreef: ↑za mar 18, 2023 10:01 pmRechts van je,komt de hoogspanningsleiding uit de polder en die steekt daar het meer over, en gaat dan naar links richting Hoogland.
Er staat zelfs een mast op een voet in het water, niet zichtbaar op de foto, maar deze staat rechts.
In de buurt van het "Laakse strand" moet de foto genomen zijn.
De jachthaven is iets te ver vanaf Nijkerkernauw.
Ik heb een beeld gevonden op Streetview( blauwe stip ) die overeenkomt met jouw beeld ,maar dat is tegenover het Laakse strand op de dijk, en niet richting de Stichtse brug, wat jij beschrijft . ( Echt enkele kilometers verderop )
Kerken en hoogbouw, masten etc, het klopt 1 op 1.
Het moet Spakenburg zijn.
Zo niet ,dan weet ik het ook niet meer.
Dat is te noordelijk , en te westelijk.
Menno komt niet verder dan dat het er Frieslanderig uit ziet.Twei Woiven schreef: ↑wo mar 22, 2023 8:02 pm Ik dacht dat ie voor Menno was?![]()
Heb nog niet gekeken, zijn gistermiddag weer retour Medemblik gekomen..
Het is i.i.g. niet in Friesland , dus zo Frieslanderig kan het er niet uit zien.Marie Christina schreef: ↑wo mar 22, 2023 10:11 pm Menno komt niet verder dan dat het er Frieslanderig uit ziet.