Dagje varen, stukje frustratie

Hier kun je alles andere kwijt..

Moderators: sailor wim, frank

Carel-k
Berichten: 697
Lid geworden op: za sep 20, 2014 10:56 am
Locatie: Vlaardingen

Re: Dagje varen, stukje frustratie

Bericht door Carel-k »

Dat is andere koek,SORRY
Vaar mij gerust voorbij, te loever of te lij,ik zal er ook wel komen!
Jan Kroes
Berichten: 78
Lid geworden op: vr dec 07, 2007 11:08 am
Locatie: Sittard

Re: Dagje varen, stukje frustratie

Bericht door Jan Kroes »

KarelE schreef:Waarom weet jij zoiets, Jan? ;)
Ik ben een fervent Koffietijd-kijker.
En als je dat niet gelooft maak ik je wel wat anders wijs.
Groetjes uit het zuiden.
Ferry
Berichten: 22
Lid geworden op: di jan 06, 2015 4:35 pm
Locatie: Dordrecht
Info: Van roestbak tot...
Zeeschouw Ostara
Bouwer: nog onbekend...
LxB: 8,50x3,20
Brommer: Volvo Penta 2003 / 27PK
Zeiloppervlak: 47m2

SSRP plaquete nr: 2185
Contacteer:

Re: Dagje varen, stukje frustratie

Bericht door Ferry »

Ach... Dat kom je tijdens het seizoen ook wel tegen.

Sluis Leidschendam die niet op de marifoon regeert... En als je 4 keer roept dat ze door het ding knorren of ik geen geduld heb.
Volgens mij kun je gewoon reageren op een oproep en dan vertellen dat je bij de brug aan de andere kant staat er over 7 minuten daar bent. Dan weet je wat.

Of de Bergsesluis in Rotterdam, daar zit wel eens een dame op die zit dan druk te wordfeuten of iets dergelijks. hebben daar geen marifoon, dus gaat op de ouderwetse manier, middels het in het BPR gedefinieerde geluidssein.
Mogelijk dacht ze dat het een vrachtwagen op de naastgelegen A20 was, maar zelfs de telefoon werd niet opgenomen, terwijl ik haar toch echt in het hutje halverwege de kolk zag zitten.

"Ja... Ik had u niet gezien of gehoord..."

En de hoorn lag er zeker naast?

Maargoed, ik had op beide tochtjes geen tijdplanning i.v.m. besproken bruggen gemaakt en dan vaar ik toch voor mijn rust / plezier. Dan is het alleen maar irritant.
Gebruikersavatar
stevedem
Berichten: 801
Lid geworden op: zo jan 26, 2014 4:07 pm

Re: Dagje varen, stukje frustratie

Bericht door stevedem »

ik werd vrijdag gebeld door iemand van de provincie die de klacht in behandeling nam.
kreeg 1 of ander slap excuus te horen dat het druk was op de irene brug, en dat de sluiswachter tussen 9 en 12 diverse keren op en neer is gependeld tussen de tolhuissluis en de irenebrug, terwijl ik dus om 9:20 had gebeld, keurig nog een half uur van te voren zoals verzocht.

dus ja hij is op en neer geweest, maar 1x.
met andere woorden, de sluiswachter heeft een lul verhaal opgehangen tegen de persoon die hem gesproken heeft.
benieuwd wat er gebeurt deze zomer als ik eens alleen voor de tolhuissluis kom te liggen...
===================
Groet, Steve
Lowland Neth Ship 61ft
===================
Plaats reactie