Maar "alles wat je krijgt moet je aanpakken" zei opa zaliger, "weggooien kan altijd nog" Het hele spul is compleet met antenne, instructieboek, kabels,. kaartje etc. maar DAAR wringt de schoen

Ik hoor de commentatoren al: "zal je een nieuwe moeten kopen" of "moet je ( laten) updaten" nu is dat vlugger gezegd als gedaan want A. nieuwe kaartjes zijn er niet meer blijkbaar

Nu zit ik niet voor 1 gat gevangen dus ik op zoek naar iemand die mijn kaart kan updaten/vervangen naar een recente versie van Zuid-West Nederland waar ik tenslotte het meest vaar en ook het vaakst waypoints maak (vissen), als digibeet denk ik dan DAT is VEEL kleiner

HEUL veel mails en telefoontjes verder ben ik nog steeds op het zelfde punt als waar ik begonnen ben, n.l. een werkende plotter met een verouderde kaart en als ik wat wil weten van NU, nog steeds mijn tablet met de waterkaarten app als backup

Niet gevraagd is nooit een antwoord dus hier de vraag is er op ons onvolprezen forum iemand die een werkbare oplossing weet/heeft

Wacht in spanning op een eventueel antwoord,
groet Ad