battery-refresher

Alles wat in de machinekamer draait en andere techniek.

Moderators: sailor wim, frank

Klaver vier
Berichten: 1289
Lid geworden op: wo okt 31, 2012 5:18 pm
Locatie: Hilversum

Re: battery-refresher

Bericht door Klaver vier »

Dat had ik hem al aangeboden maar geen reactie gehad,ik begrijp ook dat hij de apperatuur niet meer heeft
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier
JanSr
Berichten: 280
Lid geworden op: di okt 08, 2013 1:06 pm

Re: battery-refresher

Bericht door JanSr »

Was dat niet het begin van de discussie? Met een apparaat van een paar tientjes kan je goud verdienen door oude accu's tot leven te brengen.

Laat maar zien, is mijn suggestie. Wie iets beweert heeft de bewijslast.
Arrejoan
Berichten: 598
Lid geworden op: vr mei 22, 2015 6:43 pm
Info: Bouwjaar+/- 1940. Ze heet TADI 3. ooit een werkschip-werfsleper 12x3x1,2 mtr DAF 475 85pk (1963)

Re: battery-refresher

Bericht door Arrejoan »

JanSr schreef:Was dat niet het begin van de discussie? Met een apparaat van een paar tientjes kan je goud verdienen door oude accu's tot leven te brengen.
Laat maar zien, is mijn suggestie. Wie iets beweert heeft de bewijslast.
Goedenavond allen, @JanSr: het begin was geloof ik de vraag OF het werkt :roll:, ik kwam namelijk op een site zo`n kastje tegen en herinnerde me weer dat ik in een vorig schip eens zoiets gezien had, vandaar mijn vraag :?: :?:
Ik ben met je eens dat wie beweert, bewijst. Maar in dit draadje heb ik ZOVEEL bewijs voor en tegen gezien (uitgaande dat er geen leugens/onzin geschreven word) dat ik er een beetje spijt van heb de vraag hier gesteld te hebben :lol: want voor mij is het niet ECHT duidelijker geworden :shock:
Gelukkig heb ik wel een boel bijgeleerd dus helemaal voor niets is het niet geweest :P
Word weer vervolgt, groet Ad :mrgreen:
mijn schip is als een gat in het water , waar ik al mijn geld ingooi :(
WADnWIND

Re: battery-refresher

Bericht door WADnWIND »

@klavervier (en anderen)

Je mag hier best een accu brengen, die wil ik best meten in cappaciteit en aan de accu-pulser zetten en over 3-4 maanden weer meten.
geen probleem.

Ik kom de accu ff niet halen :wink:

Ik heb mijn zelf gebouwde experimentele versie ook weer gevonden, waarmee ik het getest heb.

Ik heb binnen ons bedrijf genoeg ruimte.

Als we daarmee kunnen ontzenuwen of het wel of niet werkt en de consument zich wel of niet laat bedotten is dat zeker de moeite waard.
Ik heb er geen voordeel bij omdat wij niets met accu's doen.
Klaver vier
Berichten: 1289
Lid geworden op: wo okt 31, 2012 5:18 pm
Locatie: Hilversum

Re: battery-refresher

Bericht door Klaver vier »

Wadnwind zit je in de buurt van Hilversum?
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier
Baschinist
Berichten: 1036
Lid geworden op: di jun 27, 2017 4:26 pm
Locatie: Krimpen aan de Lek
Contacteer:

Re: battery-refresher

Bericht door Baschinist »

De mondige, goedgeïnformeerde consument is echt niet op z'n achterhoofd gevallen.
En die bestaat nou net niet, al zal iedereen dat ontkennen. Het hele marketingsysteem is nu net gebaseerd op het tegenovergestelde.....
WADnWIND

Re: battery-refresher

Bericht door WADnWIND »

Klaver vier schreef:Wadnwind zit je in de buurt van Hilversum?
Gr René ( klaver vier)

WADnWIND ligt/woont in Enkhuizen.
Arrejoan
Berichten: 598
Lid geworden op: vr mei 22, 2015 6:43 pm
Info: Bouwjaar+/- 1940. Ze heet TADI 3. ooit een werkschip-werfsleper 12x3x1,2 mtr DAF 475 85pk (1963)

Re: battery-refresher

Bericht door Arrejoan »

Goedenavond allen, Ik ben erg benieuwd of A: dit experiment van de grond komt en B: of er dan toch definitief uitsluitsel/ antwoord komt op mijn vraag :roll:
Ik blijf volgen,groeten, Ad :mrgreen:
mijn schip is als een gat in het water , waar ik al mijn geld ingooi :(
Klaver vier
Berichten: 1289
Lid geworden op: wo okt 31, 2012 5:18 pm
Locatie: Hilversum

Re: battery-refresher

Bericht door Klaver vier »

WadnWind dat wordt mij te ver vanaf Hilversum.
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier
sambeek
Berichten: 1453
Lid geworden op: ma nov 21, 2011 12:02 pm
Locatie: Veenendaal

Re: battery-refresher

Bericht door sambeek »

Klaver vier schreef:WadnWind dat wordt mij te ver vanaf Hilversum.
Gr René ( klaver vier)
Hee René, dat valt me nou een beetje tegen van je.(te ver) :lol: :lol: :wink:. Je hebt een zee van tijd.
Het is voor een goed doel hoor!! :mrgreen:
groet Terpstra / SAMBEEK
Klaver vier
Berichten: 1289
Lid geworden op: wo okt 31, 2012 5:18 pm
Locatie: Hilversum

Re: battery-refresher

Bericht door Klaver vier »

Welk goeie doel Albert,ik heb er allang nieuwe accu,s in dus eigenlijk kan de accu beter in het oud ijzer,dan heb ik er nog wat aan
Daarvoor stond hij eigenlijk al klaar,maar omdat ik dacht dat deze nog het beste spanning hield, staat deze er nog.
Ik heb er vier nieuwe in dan wordt het met die ene oude toch niks meer
Vandaar dat ik aanbood dat ik nog wel een accu had.
Maar ik ben geen gekke Gerrit dat ik ff naar Enkhuizen rijd.
Klaver vier
sambeek
Berichten: 1453
Lid geworden op: ma nov 21, 2011 12:02 pm
Locatie: Veenendaal

Re: battery-refresher

Bericht door sambeek »

Ha ha ha. :mrgreen:
groet Terpstra / SAMBEEK
Arrejoan
Berichten: 598
Lid geworden op: vr mei 22, 2015 6:43 pm
Info: Bouwjaar+/- 1940. Ze heet TADI 3. ooit een werkschip-werfsleper 12x3x1,2 mtr DAF 475 85pk (1963)

Re: battery-refresher

Bericht door Arrejoan »

Klaver vier schreef:WadnWind dat wordt mij te ver vanaf Hilversum.
Gr René ( klaver vier)
Goedenavond allen, @Rene je kan die accu er toch met de boot heen brengen? heb je gelijk een mooi vaartje :lol: :lol:
word vervolgt, groet Ad :mrgreen:
mijn schip is als een gat in het water , waar ik al mijn geld ingooi :(
Gebruikersavatar
quichot
Berichten: 2085
Lid geworden op: di jul 14, 2009 12:14 am
Locatie: Amsterdam
Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis
20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte)
58 ton laadvermogen
40 ton waterverplaatsing
DAF DD575 1964
reg.nr varend erfgoed 2639

Re: battery-refresher

Bericht door quichot »

Baschinist schreef: En die bestaat nou net niet, al zal iedereen dat ontkennen. Het hele marketingsysteem is nu net gebaseerd op het tegenovergestelde.....
Dat ben ik niet met je eens. Iedereen kan met een beetje moeite productinfo en reviews op het internet zoeken en vinden. En als je dan leest dat zo'n apparaatje de levensduur tot wel vijf keer kan verlengen, dan moeten er toch ergens alarmbellen gaan rinkelen in je bovenkamer.
Overigens heeft @WadnWind nergens beweert dat je er dooie accu's mee tot leven kan wekken, dus dat heen- en weergesjouw met overleden accu's lijkt me overbodig! :wink:
De haven is onze bestemming, maar niet ons doel.
Met schippersgroet,
Guido
Baschinist
Berichten: 1036
Lid geworden op: di jun 27, 2017 4:26 pm
Locatie: Krimpen aan de Lek
Contacteer:

Re: battery-refresher

Bericht door Baschinist »

En als je dan leest dat zo'n apparaatje de levensduur tot wel vijf keer kan verlengen, dan moeten er toch ergens alarmbellen gaan rinkelen in je bovenkamer.
Helemaal mee eens, zou ik ook zeggen. En toch zijn dit soort apparaten al jaren in de handel, dat is niet omdat ze niet verkopen.

Elke marketing/reclame opleiding/onderzoek zal namelijk het tegendeel van je stelling beweren. En natuurlijk zijn we vandaag de dag niet meer alleen afhankelijk van een verkoper maar het gevaar van internet is, is dat daar alles opstaat wat jij wilt lezen. Ben je sceptisch: dan lees je (onbewust) alleen de negatieve reviews en andersom.
Neem dit topic: 4 pagina's vol over een apparaatje maar een helder antwoord staat er nog niet tussen.
En wellicht dat je je oordeel prima kunt vellen voor dit specifieke ding omdat hier wat meer kennis van in huis is maar op een ander vlak kunnen ze je wss alles wijs maken omdat je er niets van weet.
Wat er uiteindelijk verkocht wordt maakt niet zo heel veel uit uiteindelijk, als de marketingmachine erachter maar klopt.
Plaats reactie