Maritme Booster Combi

Alles wat in de machinekamer draait en andere techniek.

Moderators: sailor wim, frank

Plaats reactie
Pieterbs
Berichten: 2
Lid geworden op: wo apr 18, 2018 10:58 am

Maritme Booster Combi

Bericht door Pieterbs »

Beste leden,

Ik bezit een CV-toestel, type Maritime Booster Combi, uit 2001/2002 (grijs frontpaneel). De vorige eigenaar van het schip had destijds de warmwaterfunctie gebypassed door de ruimtethermostaat rechtstreeks in de contactdoos aan te sluiten. Ik wens opnieuw de warmwaterfunctie in gebruik te nemen, maar kan nergens terugvinden hoe de oorspronkelijke aansluiting op de printplaat (16 contactpunten) was. Ook de fabrikant kan me dit niet zeggen. Ik beschik over een bedradingsschema, maar raak daar niet veel wijzer uit omdat de aansluitingen op de printplaat hier niet op zijn weergegeven. Liefst had ik hetzij een overzicht van de aansluitingen in de contactdoos, hetzij een foto ervan. Of iemand die me kan zeggen waar op de printplaat ik de blauwe en bruine draad aansluit die naar de brander gaan en waar de oranje en rode die naar de maximumthermostaat (draaiknop) gaan. Op de bijgevoegde foto ziet u de situatie zoals ze nu is: de witte kabel is die van de ruimtethermostaat (die normaal gezien achteraan de ketel aangesloten is).

Afbeelding

Alvast bedankt!

Pieter
Pieterbs
Berichten: 2
Lid geworden op: wo apr 18, 2018 10:58 am

Re: Maritme Booster Combi

Bericht door Pieterbs »

Correctie: 18 contactpunten (en 4 aarding)

https://photos.app.goo.gl/sIFZRuJwTeBRYxf12
Plaats reactie