ik ben wat aan t opruimen , ze staan me al jaren aan te kijken met vragende ogen : Baas , gaan we eindelijk weer eens werken ?
foto's zal ik later eens maken , maar heb hier staan : een hatz 11pk eencilinder (E108) en een hatz 15 pk 2 cilinder (Z108N) ( electr.gestart , ex generatormotor )
is er hier interesse voor ?
groet Do
Laatst gewijzigd door paure nesci op wo apr 01, 2020 9:18 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
Ik heb er nog een poosje over nagedacht, en die ex-gen motor heeft bijna alles, 1500 tpm, meer cilinder, alleen luchtgekoeld, dat haakt af.
Ik zoek watergekoeld 1500 tpm genset....
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..