Skutsje

en zo ziet mijn boot er uit

Moderators: sailor wim, frank

schipper-willem
Berichten: 626
Lid geworden op: do aug 04, 2011 3:51 pm

Re: Skutsje

Bericht door schipper-willem »

Frits,
We zijn van plan onze trouwfilm 8 mm op dvd te laten zetten, daar zit een klein stukje tewaterlating bij van de Anna op jullie werf, in het voorjaar van 1975.
Al een poos leeft dit initiatief maar er was nog niet van gekomen, en zoeken een betrouwbare shop, waar we dat kunnen laten doen.
Ook heb ik nog wat foto's van 1994, dat de Rust/Roest van mijn vader een andere stuurhut heeft gekregen met behulp van neef of nu misschien wel oom, wat een familieverbanden toch, Gerard.
Groet, Willem.
Afbeelding
keimpe
Berichten: 13
Lid geworden op: wo okt 31, 2012 5:19 pm

Re: Skutsje

Bericht door keimpe »

Mijn maat doet voor enkele gemeentes waaronder H.I.Ambacht, Dordrecht enz. oud beeldmatriaal zoals video 2000, oude dia's en ook 8MM film overzetten op dvd voor het gemeente archief, ik weet niet waar je woont, ik woon zelf in zwijndrecht misschien dat hij je van dienst kan zijn voor je film?
Groetjes Frits

schipper-willem schreef:Frits,
We zijn van plan onze trouwfilm 8 mm op dvd te laten zetten, daar zit een klein stukje tewaterlating bij van de Anna op jullie werf, in het voorjaar van 1975.
Al een poos leeft dit initiatief maar er was nog niet van gekomen, en zoeken een betrouwbare shop, waar we dat kunnen laten doen.
Ook heb ik nog wat foto's van 1994, dat de Rust/Roest van mijn vader een andere stuurhut heeft gekregen met behulp van neef of nu misschien wel oom, wat een familieverbanden toch, Gerard.
Groet, Willem.
schipper-willem
Berichten: 626
Lid geworden op: do aug 04, 2011 3:51 pm

Re: Skutsje

Bericht door schipper-willem »

Frits, ik zal het met de grote baas bespreken, dan doen we dat wel via de privé mail, w.oosterlee @yahoo.com
Afbeelding
keimpe
Berichten: 13
Lid geworden op: wo okt 31, 2012 5:19 pm

Re: Skutsje

Bericht door keimpe »

schipper-willem schreef:Frits, ik zal het met de grote baas bespreken, dan doen we dat wel via de privé mail, w.oosterlee @yahoo.com
Ik heb een emai gestuurd naar jullie adres zodat jullie ook mijn email hebben
Evert
Berichten: 406
Lid geworden op: za dec 01, 2007 10:15 pm
Locatie: Monnickendam
Contacteer:

Re: Skutsje

Bericht door Evert »

Volgens mij is mijn schip de Gouwzee daar ingekort en is het ijzerwerk daar gedaan. Als ik weer thuis ben zal ik eens kijken of ik wat foto's van het inkorten kan scannen.

Evert Jan
Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen
keimpe
Berichten: 13
Lid geworden op: wo okt 31, 2012 5:19 pm

Re: Skutsje

Bericht door keimpe »

OKE Evert Jan
Als je wat kan vinden fantastisch natuurlijk bij voorbaat bedankt!
groetjes
Frits
Evert schreef:Volgens mij is mijn schip de Gouwzee daar ingekort en is het ijzerwerk daar gedaan. Als ik weer thuis ben zal ik eens kijken of ik wat foto's van het inkorten kan scannen.

Evert Jan
Plaats reactie