even voorstellen

en zo ziet mijn boot er uit

Moderators: sailor wim, frank

Plaats reactie
Jef-Tengro
Berichten: 241
Lid geworden op: wo jan 07, 2015 10:56 am
Locatie: Groningen
Info: Hallo, we zijn een jong gezin met 2 kinderen van bijna 2 en 4 jaar oud. Onze ligplaats is in midwolda. Wij zijn in het bezit van een Tengro kruiser genaamd Catharina van ongeveer 11m lang bij 3.20m breed. Wij hopen veel leuke vakanties te hebben en fijne vaar uren. Er moet wel het een en ander aan gebeuren en dat zal ik samen met jullie delen. Ik hoop op deze forum veel te leren en ook anderen te kunnen helpen met de kennis die ik eventueel wel heb.

groeten, Jeffrey (fam. Lindeman)

even voorstellen

Bericht door Jef-Tengro »

Afbeelding

Hallo, ik ben jeffrey en geboren op 25-05-1987.

ik ben automonteur/apk keurmeester en ben in het bezit van een Tengro kruiser met een mercedes om 621.

Wij hebben hem sinds augustus 2014 en zijn er zeer blij mee. Op elke boot is er ruimte voor verbetering vandaar dat ik mij hier heb aangemeld. Ik hoop hier veel kennis op te doen en ben altijd bereid om een ander te helpen.

wij liggen in de haven van midwolda aan de oldambt meer.

Iedereen veel succes met klussen en een fijn vaarseizoen toegewenst.

hierbij een link naar de dropbox, hier plaats ik alle foto's van de boot.

https://www.dropbox.com/sh/5vkyff827t74 ... p-xGa?dl=0

hierbij een link naar de dropbox, plaats hier alle foto's van onze boot.
Laatst gewijzigd door Jef-Tengro op do jan 08, 2015 10:51 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
met vriendelijke groet,

Jeffrey

Foto album boot:
https://www.dropbox.com/sh/5vkyff827t74 ... p-xGa?dl=0
Gebruikersavatar
sailor wim
Berichten: 2661
Lid geworden op: vr nov 30, 2007 11:53 pm
Locatie: Den Haag

Re: even voorstellen

Bericht door sailor wim »

Hoi Jef,
Welkom op dit forum.
Gr WIm
Als iedereen bezig is om gezien te worden, wie kijkt er dan nog?
Gebruikersavatar
Marie Christina
Berichten: 4802
Lid geworden op: zo aug 21, 2011 7:59 am